
Arrangør: Kristiansand Kommune/Grønt senter
Påmelding: Elizabeth Rojas, tel.: 99 10 74 15. elizabeth.rojas@kristiansand.kommune.no
***
By- og samfunnsenheten ønsker å invitere til en workshop for å diskutere hvordan vi kan bruke Grønt Senter strategisk for å nå Kristiansands klima- og miljømål. Hva er Grønt Senter er i dag, hva det kan bli i fremtiden og hvordan dette kan gjøres, blir sentralt i diskusjonen.
Foreløpig program:
09:00 – 09:10 Introduksjon og informasjon (Elizabeth Rojas, klima- og miljørådgiver, By- og samfunnsenhet).
09:10 – 09:35 Presentasjon av Grønt Senter (Arne Otto, daglig leder/arrangements ansvarlig Grønt senter).
09:35 – 09:50 Kaffepause.
09:50– 10:10 Presentasjon av modeller og konsepter som kan gi inspirasjon til å diskutere hva eller hvordan Grønt Senter kan se ut i de årene som kommer (Elizabeth Rojas).
10:10 – 11:00 Brainstorming og diskusjon i grupper om hvordan Grønt Senter kan se ut i framtiden.
11:00 – 12:00 Presentasjon i plenum fra hver gruppe. Ca. 10 min per gruppe.
12:00 – Lunsj
Vi serverer en enkel lunsj. Påmelding innen 25. mai.
Vi håper at mange av dere vil delta!