
Arrangør: Gründerpub og DNB
Påmelding: Her
***
Gründeruka er i farta og vi sammen med DNB må jo selvsagt ha en Gründerpub da!
Vi møtes på Bakgården Bar Kl. 18:00, hvor vi er så heldige på få sponset litt fingermat og 2 drikkeenheter hver. Vil en ha mer, så har vi fått greie priser i baren.
DJ Marcel er leid inn til å spille også, så det blir gode toner og rytmer i løpet av kvelden!
Del gjerne så vi kan spre det glade budskapet, det setter vi veldig pris på!
HÅPER VI SEES!
ALLE ER VELKOMMEN!